九璟

只有波浪,鲜花,那是你的家人。
Follow You - Bring Me the Horizon

“My head is haunting me
脑海中自我纠缠阴魂不散  
and my heart feels like a ghost,
我和我的心脏虚无缥缈犹如孤魂野鬼,
Cross your heart and hope to die,
你在胸前画十字起誓   希望赴死,
Promise me you'll never leave my side.
对我许诺  绝不离开我。
Cross my heart and hope to die,
你在胸前画十字起誓   希望赴死,
Promise you I'll never leave your side,
对你许诺  绝不离开你,
I'll be your gravity, you be my oxygen,
我会成为你的重心  而你则是我不可缺的氧气,
So dig two graves cause when you die,
于是当你长眠之日   深掘两个坟墓,
I swear I'll be leaving by your side,
因为我允诺   我会伴你左右死去。 ”

评论

热度(2)